czwartek, 13 sierpnia 2015

Ogłoszenie!!! *Annonce!!!

     Good morning,
Neuchâtel, Place Pury, BCN
Fot. E.Z.
My name is Ania I 'm a student of Haute Ecole de Musique de Neuchâtel and I'd like to rent a single room or a place in a double-room in the period from September 2015 to February 2016, with the possibility of staying longer.
     I'm from abroad (Poland) in erasmus exchange so very hard for me is find a good place to spend my time in Neuchatel. I would be very grateful if somebody will help me with this.
I'm quiet and decent person and I'm not smokeing. I comeing to Neuchatel to learn so I'm looking for a quiet place.
I'm looking forward to hearing from you.
If anywhone have some offer for me I leave my email: ania_199123@wp.pl
Best regards,
Anna Bienias

***

     Witam,
Nazywam się Ania. Jestem tegoroczną studentką  i chciałabym wynająć pokój albo miejsce w dwu osobowym pokoju w czasie od września 2015 do lutego 2016 (czyli na okres pół roczny), z możliwością zostania dłużej.
     Jestem z zagranicy (z Polski) na wymianie Erasmus dlatego bardzo ciężko jest dla mnie znaleźć tam pokój zwłaszcza, że nie znam języka francuskiego. Jeżeli ktokolwiek byłby w stanie mi udzielić pomocy byłabym wdzięczna. Jestem cichą i spokojną osobą, nie palę. Przybywam do Neuchâtel aby nauczyć się tak dużo jak tylko mogę dlatego szukam spokojnego miejsca.
     Jeżeli ktokolwiek ma jaką oferte dla mnie zostawiam swojego maila: Ania_199123@wp.pl
Pozdrawiam,
Ania Bienias

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz